Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu.

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 999,00 Kč
skladem
naše cena 999,00 Kč
skladem

KTERÉ VÁM NEJVÍCE CHUTNAJÍ


O JAPŮ

Mladá značka fungující na trhu od roku 2015, které není lhostejné, jak se lidé stravují. Razí si vlastní cestu v segmentu zdravých instantních jídel. 

 

 

Jana Půlpánová JapuJANI Půlpánová

Od střední školy se zajímám o udržitelný rozvoj a zdravý životní styl. JAPŮ je projekt, kde se oba mé zájmy snoubí a vytváření výjimečný produkt, který reaguje na potřeby dnešní doby. Udávám směr JAPŮ, navazuji důležité spolupráce, hledám obchodní partnery a řeším výrobní a provozní záležitosti.

 

O PŘÍBĚHU JAPŮ

S JAPŮ - čerstvá zdravá jídla jsem začala při studiu na vysoké škole. Hledala jsem způsob, jak se zdravě najíst i ve škole. Chtěla jsem něco jiného než bagety v bufetu nebo mastné a přesolené jídlo v menze, navíc těch vegetariánských či dokonce veganských možností bylo hodně málo (to byl rok 2012). Nenašla jsem produkt, který by splňoval mé představy o zdravém fastfoodovém jídle, tak jsem se rozhodla zjistit, zda je nás takových "náročných" více a odstartovala jsem JAPŮ (tou dobou ještě JAPŮ PAPŮ).

Pracovala jsem na JAPŮčku rok v improvizovaných podmínkách. Představte si ten paradox, vařila jsem vegetariánská jídla v řeznictví! Majitel řeznictví, kterého jsem oslovila jako asi 4. člověka při hledání kuchyně, mi vyšel vstříc a poskytl mi zázemí své výrobny. Byl to krásný, ale velice náročný rok.

Po ročním fungování, jsem se rozhodla projekt dát na chvilku spát. Nechtěla jsem už vařit v řeznictví, zároveň jsem potřebovala dotáhnout diplomku a připravit se na státnice. Po státnicích a obhájené diplomce jsem shodou okolností narazila na Martina s profi zázemím a domluvili jsme se na spolupráci. Znovu jsem oprášila mé recepty (luštěninovo-obilné saláty se zeleninou, semínky a kořením, obilné krémy slazené ovocem), pustila se do výroby již v profesionálních podmínkách a měla první obchodní zástupkyni. Začala jsem dodávat na přibližně 15 míst po Praze, hlavně do obchodů se zdravou výživou a farmářských obchodů, postupně začal i rozvoz do firem. Po půlroční spolupráci s Martinem jsem se osamostatnila a přešla do jiného zázemí.

V roce 2015 jsem se seznámila s Viktorem, který se začal do projektu postupně zapojovat. Přicházelo různé stěhování výrobny, hledání kolegů, řešení financí…a to vše furt dokola. Nepodařilo se mi zajistit stabilní tým a JAPŮčko nerostlo, spíš se tak plácalo, nepovedlo se mi rozvinout žádné větší spolupráce a dodávání pár kousků do spousty menších obchodů mě zahlcovalo a nevedlo ke zlepšování. V dubnu 2017 jsem se rozhodla ukončit výrobu chlazených jídel a zaměřit pozornost pouze na Chytré kaše, které jsme uvedli do prodeje v květnu 2016 jako doplňkový produkt.

Nyní, už bez Viktora, rozvíjím pouze Chytré kaše, rozšířila jsem jejich nabídku a pracuji na jejich umístění na trh.

Chytré kaše jsou zdravou alternativou ke snídaňovým cereáliím, kaším plným cukru a sušeného mléka.

Těším se, že si Chytré kaše také oblíbíte.

 

Jani Půlpánová

 

ÚSPĚCHY

SIA 2015

Zapojili jsme se s projektem JAPŮ zdravého rychlého občerstvení do soutěže Social Impact Award, kde jsme se umístil mezi vítězi. Jsme moc rádi za tuto výhru, která nám pomáhá projekt rozvíjet. Děkujeme!

 Přebírání ocenění v soutěži Social Impact Award 2015, kterou pořádá síť Impact Hub. / The project gained the Social Impact Award 2015 organised by Impact Hub.

 

Všichni vítězové SIA 2015: 1. Třetí rodič – podpora lidí v roli nevlastních rodičů. 2. Dárcovský zip – aplikace na podporu neziskových organizací přes e-shopy. 3. Sharygator – internetový portál pro sdílení vybavení. 4. Grand Garden – zahradní terapie pro seniory. 5. JAPŮ – zdravé rychlé občerstvení 6. Vítěz veřejného hlasování: Czechitas – vzdělávání a podpora žen v oblasti IT