Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Buďme v kontaktu, občas Vám zašlu co je nového

Sledujte nás na FB

  1. Úvod
  2. O JAPŮ

Mladá značka fungující na trhu od roku 2015, které není lhostejné, jak se lidé stravují. Razí si vlastní cestu v segmentu zdravých instantních jídel. 

 

O PŘÍBĚHU JAPŮ

S JAPŮ - čerstvá zdravá jídla jsem začala při studiu na vysoké škole. Hledala jsem způsob, jak se zdravě najíst i ve škole. Chtěla jsem něco jiného než bagety v bufetu nebo mastné a přesolené jídlo v menze, navíc těch vegetariánských či dokonce veganských možností bylo hodně málo (to byl rok 2012). Nenašla jsem produkt, který by splňoval mé představy o zdravém fastfoodovém jídle, tak jsem se rozhodla zjistit, zda je nás takových "náročných" více a odstartovala jsem JAPŮ (tou dobou ještě JAPŮ PAPŮ).

Pracovala jsem na JAPŮčku rok v improvizovaných podmínkách. Představte si ten paradox, vařila jsem vegetariánská jídla v řeznictví! Majitel řeznictví, kterého jsem oslovila jako asi 4. člověka při hledání kuchyně, mi vyšel vstříc a poskytl mi zázemí své výrobny. Byl to krásný, ale velice náročný rok.

Po ročním fungování, jsem se rozhodla projekt dát na chvilku spát. Nechtěla jsem už vařit v řeznictví, zároveň jsem potřebovala dotáhnout diplomku a připravit se na státnice. Po státnicích a obhájené diplomce jsem shodou okolností narazila na Martina s profi zázemím a domluvili jsme se na spolupráci. Znovu jsem oprášila mé recepty (luštěninovo-obilné saláty se zeleninou, semínky a kořením, obilné krémy slazené ovocem), pustila se do výroby již v profesionálních podmínkách a měla první obchodní zástupkyni. Začala jsem dodávat na přibližně 15 míst po Praze, hlavně do obchodů se zdravou výživou a farmářských obchodů, postupně začal i rozvoz do firem. Po půlroční spolupráci s Martinem jsem se osamostatnila a přešla do jiného zázemí.

V roce 2015 jsem se seznámila s Viktorem, který se začal do projektu postupně zapojovat. Přicházelo různé stěhování výrobny, hledání kolegů, řešení financí…a to vše furt dokola. Nepodařilo se mi zajistit stabilní tým a JAPŮčko nerostlo, spíš se tak plácalo, nepovedlo se mi rozvinout žádné větší spolupráce a dodávání pár kousků do spousty menších obchodů mě zahlcovalo a nevedlo ke zlepšování. V dubnu 2017 jsem se rozhodla ukončit výrobu chlazených jídel a zaměřit pozornost pouze na Chytré kaše, které jsme uvedli do prodeje v květnu 2016 jako doplňkový produkt.

Nyní, už bez Viktora, rozvíjím pouze Chytré kaše, rozšířila jsem jejich nabídku a pracuji na jejich umístění na trh.

Chytré kaše jsou zdravou alternativou ke snídaňovým cereáliím, kaším plným cukru a sušeného mléka.

Těším se, že si Chytré kaše také oblíbíte.

 

Jani Půlpánová

Novinky z našeho blogu

Jak se stalo, že  v časopisu Forbes psali o Chytrých kaších?
20.01.2019 Ze života
Jak se stalo, že v časopisu Forbes psali o Chytrých kaších?
Mít článek ve Forbesu bylo rozhodně na mém listu přání. Jenže, pokud se přání dostatečně konkrétně a jasně neformuluje, tak se sice nějak splní, ale t... číst celé
Banánová Chytrá kaše, proč není?
07.01.2019 O surovinách
Banánová Chytrá kaše, proč není?
Banán je velice populární svačina pro svoji sladkou chuť a „vlastní obal“, je perfektní surovinou do smoothie i do kaší. Banány jsou zdravé díky obsah... číst celé
Jak jsem se dostala do speciálu Forbes Super Woman 2018
25.08.2018 Napsali o nás
Jak jsem se dostala do speciálu Forbes Super Woman 2018
Být ve Forbes je na seznamu mnoha podnikatelů a proaktivních lidí, kteří nějak mění a ovlivňují společnost. Prestižní titul, který má tisíce čtenářů, ... číst celé
 
Copyright © 2018 Envirostyl s.r.o • UX & Web Design: Eshop-rychle a Lucie Jelínková
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.